Informatie uit je B2B website
Gebruik inzicht in websitebezoek voor je B2B online marketing
De bezoekers van jouw website komen informatie over jouw business-to-business halen. Wat zij doen op jouw B2B website, kun jij via statistische analyse achterhalen. SAMENZICHT Consultancy helpt jou deze nuttige informatie te vergaren. Jouw website wordt zo ook een informatiebron voor jou, maar dan over het doen en laten van jouw bezoek. De unieke aanpak van SAMENZICHT garandeert bovendien volledig de privacy van jouw websitebezoekers volgens de strenge Europese wet- en regelgeving.
Privacyvriendelijke Webanalyse Standaard
- Accurate gegevens over wat er op je website gebeurt
- Beperkte keuze uit statistieken over het websitebezoek
- Periodiek standaard rapportage via e-mail
- Privacyvriendelijk overeenkomstig GDPR/AVG
- Geen instemming nodig van websitebezoeker(s)
- Aanvullende expertise bij configuratie
Privacyvriendelijke Webanalyse Maatwerk
- Accurate gegevens over wat er op je website gebeurt
- Volledige keuze uit statistieken over het websitebezoek
- Dashboard(s) voor elke situatie
- Privacyvriendelijk overeenkomstig GDPR/AVG
- Geen instemming nodig van websitebezoeker(s)
- Aanvullende expertise tijdens hele traject
Krachtig platform
Matomo Analytics biedt als enige analysetool zo'n compleet pakket aan functies.
Ethische analyse
Matomo Analytics is het betere ethische alternatief voor Google Analytics.
Geen tracking
Je kunt toestemming om je bezoekers te mogen volgen ("tracking") achterwege laten.
Privacy
De privacy van de bezoekers aan je website wordt volgens de GDPR/AVG gerespecteerd .
Relevante analyse
Je krijgt de statistieken die voor jou situatie nuttig zijn en waaraan jij behoefte hebt.
E-mailrapport
Ontvang automatisch een e-mail met statistieken over de afgelopen periode.
Dashboard
Bekijk een dashboard op internet met statistieken over een gekozen periode.
B2B support
Jij krijgt toegang tot aanvullende brede materiekennis en ruime praktijkervaring.
Privacyvriendelijke webanalyse:
standaard of maatwerk
Jij wilt weten wat er op jouw website gebeurt. Deze informatie kun jij gebruiken in je B2B online marketing. Bij SAMENZICHT kun jij kiezen uit twee hoofdvarianten. Of jij gaat voor standaard, of jij kiest voor maatwerk, afhankelijk wat het beste bij jouw omstandigheden past. Verandert jouw situatie, dan kan de webanalyse meegroeien.
Kenmerken | standaard webanalyse | maatwerk webanalyse |
---|---|---|
Professionele webanalyse | ||
Data 100% accuraat | ||
Keuze uit standaard statistieken | ||
Keuze uit maatwerk statistieken | ||
Modulaire opbouw e-mailrapport | ||
Modulaire opbouw dashboard | ||
Privacybescherming websitebezoekers | ||
Gegevensoverdracht aan externe partijen | ||
In overeenstemming met AVG/GDPR | ||
Statistiek over bezoekers | ||
Statistiek over handelingen | ||
Statistiek over toestroomkanalen | ||
Statistiek over doelstellingen | ||
Statistiek over funnels | ||
Statistiek over formulieren | ||
Statistiek over media | ||
Heatmaps | ||
Aanvullende kennis en ervaring | ||
Periodiek persoonlijk advies | ||
Maatwerk (flexibel meerwerk) | meerdere e-mailadressen, frequente(re) aanpassingen, aanvullende statistiek |
meerdere e-mailadressen, frequente(re) aanpassingen, operationele inzet, B2B leads |
Indicatie voor doelgroep | business-to-business, kleine onderneming, start-up |
business-to-business, midden & klein bedrijf (MKB), scale-up |
Voornaamste bedoeling webanalyse | Eenvoudig inzicht uit website voor B2B online marketing |
Stuurinformatie uit website voor B2B online marketing |
Heb jij interesse in B2B webanalyse?
Elke situatie is weer anders, dus ook die van jou. Jouw succes draait uiteindelijk om de details. Daarom wil jij ongetwijfeld meer weten en meer bespreken. Ook voor een onafhankelijke second opinion.
Neem contact met ons op!
Een eerste overleg is vanzelfsprekend geheel vrijblijvend.
Bij voorbaat dank voor jouw interesse in SAMENZICHT Consultancy.